brending

Brendiraj se i ti – zašto uopće brendiranje?

Brend je riječ koja dolazi iz engleskog govornog područja, a ona označava “žig”. Prvo brendiranje zabilježeno je u Americi kada su kauboji počeli obilježavati svoja goveda kako bi lakše mogli rasporediti čije je koje govedo. Uloga brenda tada bitno se razlikuje od uloge brenda danas. Danas brend označava vlasništvo koje ima potpunu drugačiju dimenziju od one prošle. Svrha brendiranja je da ona identificira proizvode u odnosu na one naše konkurencije i da ona kod potrošača stvori lijepu sliku i jedinstvenu percepciju o samoj robi kako bi se potrošači odlučili upravo za naš proizvod.

Sve se mora brendirati ako želimo proizvodu nekakav životni vijek na policama dućana ili do naših klijenata. Mi smo sami po sebi brend i trebamo biti svjesni da ponekad i sami nesvjesno radimo na svome brendiranju, a to možemo povezati s uređivanjem Instagram ili Facebook profila.

Poanta brenda je da on utječe na potrošača i njegovu kupovnu moć ili usluge kad se susretnu i prema tome dolazi do razmjene novca i dobra.

Comments are closed.